Realize!

Åh tyvärr har bara veckan rullat på som aldrig förr.. Helt plötsligt är det en ny dag och sen en till.. Hinner ju aldrig att blogga nu längre.. :/ Jag har i alla fall börjat på förskolan nu, känns galet gött att allt är igång som det ska. Dock börjar jag bli lite förskyld, men vem börjar inte att bli de i dessa tider? Till en helt annan sak.. Jag berättade ju för skit länge sedan om att jag skulle till malmö för att gå på Annas realize, nu börjar de verkligen att närma sig. Längtar så galet mycket efter alla no limitsar. Tycker att alla ni som nt har bestämmt er om ni ska komma .. säger jag bara en sak BOKA BILJETER tror de finns biljeter kvar till konserten på kvällen. Kom igen nu allt folk  som känner till Anna. Jag ska dock också vara med och göra en sak på realizen så kom igen nu ;) Ja är så otroligt taggad för det , så har helt glömt vad jag egentligen skulle berätta.. Idag har jag varit i plugget från 08.00-11.00 sen så drog jag upp en sväng med Casper och Vanja på Ehrensvärdska & helt random så träffade jag Sofia, Linnéa, Erica och Denise så vi drog ut på stan en liten stund. Sen var jag tvungen att sticka för då var de dax för min årliga hjärtkoll. Man kan väl säga att det gick så där men men ,, man får helt enkelt tänka positivt och att om jag har klarat mig i 16 år med hjärtfel så kan man väl klara sig vidare eller? Efter de drog jag & mammsen och lunchade, man får liksom ta den tiden som man kan luncha med sin mamma.. Sen hittade vi lite söta kläder till lillen också här är ett exempel vad vi hade med oss hem i kassarna :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0