Sorgen/Depressionen under 3 år

åh förlåt att jag inte har skrivit på länge, eller vänta jag ska nog inte be om ursäkt för det. Jag menar detta är ju ändå min blogg och denna bloggen startade jag efter jag hade avslutat min andra blogg när det var som allra värst efter jag hade gått in i väggen & hjärtopererats. Bloggandet har väl varit en slags bearbetning för mig när saker och ting har gått emot mig. Så på det sättet kan jag tycka att det är så otroligt bra att jag inte har bloggat för det är ju bevis på att jag faktiskt har kommit över den största sorgen/depressionen som har varit över nästa 3 års tid.. Det är helt fantastiskt , jag finner liksom inga ord. Visst det har väl funnits dagar där jag bara ''Yes vilken härlig dag'' men i det stora hela så har jag ju faktiskt funnits i en mörk gråta med en del ljusglimtar .. men nu kan man säga att jag har tagit det sista steget ut i det ''fria''. Som sagt jag har ju inte bloggat så mycket och jag har tänkt på om jag ska stänga ner denna bloggen, men nää jag är inte färdig här fast jag mår galet bra.. Så jag kommer köra en veckoblogg som innebär att jag bloggar en gång i veckan. Åh känner sån glädje inom mig och känner en sådan lättnad att få vara ute från mörkret. Det är otroligt många situationer och även människor som har hjälpt mig att växa och ta dom här sista stegen.. Tack!

Kommentarer
Postat av: erika

Va otroligt gött att du känner så! Skönt för dig du har kommit över din sorg/depression! Ja har tänkt å bett för dig min vän! Kramar

2011-10-09 @ 20:59:18
Postat av: Petra

Så skönt att läsa att du mår bättre :)

Ha en bra Måndag.

2011-10-10 @ 06:01:44
URL: http://hospetra.blogspot.com/
Postat av: My

Du gör mig l y c k l i g . ! <3

2011-10-13 @ 08:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0