Träning, bio , lunch !

Idag är det skolmöte med rektorn ja och dom andra lärarna typ. Det ska bestämmas eller i all fall snackas om hur det ska bli med min skolgång den sista perioden i grund skolan. För det är ju alldeles för tufft att gå till skolan just nu för mig, fast jag gärna vill gå i plugga. jag vill ju inte riskera att gå in i väggen igen. Jag har typ inte kunnat sova alls på hela natten för jag har varit så orolig inför mötet. För att lugna nerverna lite så drog jag och tränade nu på morgonen tillsammans med pappsen. Nu blir det att plugga sen ska jag dra på lunch med några st. Sen blir det dax för mötet som jag inte ska vara närvarande på utan bara typ sitta utanför och vara as nervös. Just det bion igår .. det gick faktiskt jätte bra , fast filmen var väl inte riktigt den man satt och gap skrattade åt men den var ändå ganska bra om man nu gillar lite historia ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0