VemHarSagtNgtOmTåg?

Hoppsann råkade visst hoppa på tåget i fredags efter skolan.
Tåget tog till mig först till hemstaden Hässleholm sedan vidare till Ängelholm och till sist Helsingborg. Så kan det gå när man känner sig för uttråkad i sin stad. Tog även en liten sväng ner till min fina mormor & morfar och hjälpte dem att jul pynta. Känslan när man sitter i deras soffa och dricker saft och äter bullar är helt fantastisk. För att sedan ta med de båda ut så att de fick lite frisk luft i sig, känns alltid lika bra att kunna hjälpa till när man har möjlighet till det. Veckan som kommer ser jag verkligen fram emot, lucia tåg och allt. Speciellt ser jag nog fram emot att se de små barnen 0-5 åringarna komma i gången med sina små ljus och dräkter i kyrkan på onsdag.
Hoppas ni får en mysig kväll & vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0