Snabb skrivet från köket!

Åh vilken fantastisk dag!
Chill dilla i köket med ett kort blogg inlägg

Dagen inleddes med att klockan aldrig ringde. Mamma kom in till mig klockan 07.00 och frågade vad jag gjorde hemma. Jag började ju faktiskt jobbet klockan 07.15. Så det var ju ingen bra start på dagen direkt. Jag greppade telefonen och slog nr till jobbet. Så hör jag hur en av mina kollegor säger på andra sidan luren '' Nämen ta det lugnt hjärtat, kom när du kommer. Säger jag som är din nya handledare. (skratt)'' De hade tydligen bestämt att jag skulle få en ny handledare på jobbet, för den andra kände att h*n hade för mycket att göra, så h*n hade inte riktigt tid för mig. Min första känsla var ( ÅH HIMEL, HUR SKA DETTA GÅ?) Men bara 5 minuter senare med plattången i handen så fick jag en annan känsla i magen.. Att det faktiskt skulle bli helt awesome, och det blev det också. Helt underbar dag, så det är verkligen tummen upp för denna dagen.

Kommentarer
Postat av: Linafoto

Svar: Tack så mycket :))

2011-12-07 @ 19:43:50
URL: http://linafoto.blogg.se/
Postat av: Lina S

Tack :) de va min pojkvän faktiskt som hjälpte mig med den men den är gjord i picasa om det hjälper :) din heder är också fin!

2011-12-08 @ 11:10:02
URL: http://linastrandh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0