I'mSoProudOfYou

Om en vecka är julen över och vi tar stora steg fram till den efterlängtade nyår:n.. eller vad säger man i den grammatiska översättningen..Jaja. Imorgon är julen kommen på riktigt, vi når vårat klimax med all vår julstök som vi har ägnat oss åt de senaste dagarna eller kanske veckorna. Hur som helst i morgon är det Jul. Ni vet julklappar och god mat. Sådant man bara går och längtar efter. Idag är en ruggig dag nere i Blekinge, diman ligger som ett tjockt moln bland husen och det är så där lite mysigt blött ute. Så jag föredrar skarpt att stanna inne. Men såklart så har jag min lilla hundis, som vill ut.. Så man får väl hänga med honom en sväng in i den mörka skogen. Men först tror jag att jag ska gå och göra lite knäck för att sedan ta knäcken och ge till ''gubben'' som alltid ligger på ett ställe i stan. En ''gubbe'' som aldrig någon verka bry sig om.. En gubbe som bara ligger där och kämpar för sitt liv. Det får bli min present & min stora insats i våran lilla stad för denna julen. Men om jag känner mig själv så kommer jag vara en nöjd liten flicka när jag går och lägger mig. Sedan kommer jag avsluta min dag med att säga..I'm so proude of you.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad gulligt av dig.

Snygg header!

2011-12-23 @ 15:03:28
URL: http://metrobloggen.se/izzey

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0