Sprid kärlek!

Glad & Tacksam
De är precis vad jag är nu. Sorgligt nog kan jag faktiskt inte minnas att jag har varit så här lycklig någon gång i mitt liv. Eller vänta någon gång måste jag ha varit så här lycklig annars tyder de väl på att jag inte har haft något liv innan.. Jag är liksom så tacksam för alla mina vänner, familj & pojkvän och jaa allt & då menar jag allt. De har absolut inte hänt något så speciellt, jag känner bara det så otroligt starkt inom mig. Jag kan faktiskt säga med handen på mitt hjärta att jag är stolt över mig själv jag vågar ta för mig nu.. Jag är inte den där rädda tjejen som inte vågar ett smack och följer grupptryck..Många kanske tycker jag verka vara sån, men då ska ni ska veta jag kan verkligen när de väl gäller. Nu kanske jag hoppar lite , men hoppas ni hänger med i svängen här.. En av mina kompisar h blir alltid lika förvånad när jag säger att jag inte kan eller helt enkelt inte har tid med h. Men bara för jag inte umgås så mycket med människor här i stan så betyder ju inte de att jag inte har några kompisar. Jag har så galet många vänner runt omkring i Sverige, allt från Malmö till Uppsala , till helsingborg och uppe i övik... Någon som kanske kommer ihåg att jag skrev ett inlägg här om dagen som handlade om att döma. Så här har vi ett tydligt exempel på hur man kan döma.. Tycker inte om att t.ex. h tar slutsatsen att jag inte har några vänner bara för jag inte umgås så mycket med folk här i Karlskrona och speciellt inte så många i min ålder utan oftast lite äldre. Man kan faktiskt ha ett liv fast man inte alltid hänger och hittar på busiga saker med vänner i plugget. Så sluta döma säger jag bara, sprid kärlek istället för att gå och tänka på vad andra har och inte har och inte gör och gör .. Ha kul och SPRID KÄRLEK som sagt. De tjänar ni mest på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0