Skratta eller gråta?

Hallå i rutan allihop! Asso jag har har allvarligt inget sug efter datan längre helt knäppt men så är de i alla fall. Jag känner liksom inget behov längre. Börjar jag bli gammal eller vad är de frågan om? Btw skoldagen har varit helt fantastisk.. när bf skulle ha matte vid ungefär 11 så fick jag gå om jag ville. Så ah idag var de en redig kortis dag. Sen frågade jag min lärare om jag skulle komma in till skolan i morgon för att ha någon lektion och de svar jag fick av henne var : Nää du kan stanna hemma i morgon. Ska man gråta eller skratta för att man slippa skolan. Asso jag har ju inget att göra på dagarna alla polare är ju i skolan.. och mamma och pappa jobbar så där sitter jag på min säng och vet inte vad jag ska hitta på. Liksom de är lite tråkigt att gå på stan helt själv dag ut och dag in. De känns liksom som jag inte har något liv. Kanske ska skriva en bok som handlar om ''den ensamma tjejen när alla är i skolan? '' nää de räcker gott och väl med min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0