KÄRLEK I FOKUS ISTÄLLET FÖR PENGAR!

Åh nu är de precis en vecka kvar till jag får möta min nya klass. Det ska bli så roligt och se vilka alla är och om man kanske kommer med någon man känner. Även fast jag är så sjukt nervös så ska jag försöka lägga fokus på att göra mitt skol arbete och sprdia kärlek omkring mig. Jag hoppas också dom flesta jag kommer med har mognat till de mer ''vuxna'' hållet. Än min förra klass, kan ju knappast säga att dom var speciellt mogna. Men ändå var de någon slags charm i de hela. På något sätt så önskar jag faktiskt att jag skulle kunna gå tbx till porten ( min gamla skola) . Men man måste nog släppa en del saker.. för om man aldrig ta nya grejer så hur ska man då kunna útvecklas som person. Jag är nog trots allt ganska taggad inför nästa vecka. Men på en vecka hinner man ju med mycket på ändå. Många intryck och nya människor. Nu snart ska jag dra mig till tåget eller kanske inte snart utan om några timmar för att sätta mig på tåget för att åka till Sölvesborg för att träffa Maria btw Charlotta kommer också hoppa på tåget fast i Karlshamn. Detta ska bli så kul och åka på läger och träffa nya människor.. och spralliga barn med sån kreativ inställning. De känns lite ovanligt att inte åka som vem som helst på lägret utan en ledare. De ska bli så kul att se hur ett läger är fast från andra sidan eller vad man ska säga. De är ändå den här läger känslan men ändå på något annat sätt, vet inte riktigt hur jag ska beskriva de, liksom bara helt awesome. Sen kommer jag hem på lördag och då ska jag vara barn vakt hela natten lång typ de ska bli roligt. Jag älskar verkligen att kunna hjälpa till och sprida kärlek. Jag gör faktiskt inget för att få betalt utan bara för att sprida den berömda kärleken till andra människor. Har ni också känt så någon gång att man bara vill hjälpa utan att pengar är i fokus? Jag har en kompis h är alltid beroende av pengar. I h värld går typ allt ut på pengar. Så ser faktiskt inte jag på livet. I min värld är de Kärleken till varandra som besgrar de. Om man har vänner så är man rik som jag bruka säga;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0