BENn JERRY'S ?

Jag har haft sportlov och varit borta så det är därför det inte har blivit något bloggande för min del. Idag var det första dagen i skolan efter lovet och det blev verkligen kaos för mig. Jag fick sån ångest sån panik så jag höll på att svimma några gånger och tårarna bara flödade ner och jaa vet inte riktigt allt vad som hände. Men det var verkligen ingen bra start efter lovet. Jag har fortfarande lite vibbar från mitt anfall idag så jag vet faktiskt inte om det blir någon skola för mig imorgon. Jag har i alla fall gjort min gymnasieansökan i dag försökte igår men då gick det typ inte.. men men så här blev det i alla fall.

1. Barn och fritidsporgrammetAf Chapmangymnasiet
2 Barn och fritidsprogrammet Ehrensvärdska
3 vård och omsorgsprogrammetAf Chapmangymnasiet
4 Vård och om sorgsprogrammetPraktiska Gymnasium
5 Vård och omsorgsprogrammetEhensvärdska

Men nu blir det att mysa resten av kvällen kanske äta lite BEN JERRY'S mums..




Kommentarer
Postat av: Petra

Då har jag din nya adress med :)

Trösta du dej med lite glass och se vad du orkar imorgon.

Kram

2011-02-28 @ 19:57:21
URL: http://hospetra.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0