LYCKAS ATT SY EN KLÄNNING?!

Hann tyvärr inte blogga igår för jag jobbade så sjukt mkt. Men idag är det tisdag och det betyder ju LEDIG från jobbet men tbx till PLUGGET för min del.. Så LEDIG & LEDIG vet jag inte precis.
Ingen kan väl ha missat att det är lucia idag, så därför så hade vi inga lektioner idag, hade bara ett möte vid 11 med min lilla klass som består av 3 st. Känns som vi går i någon särskola, men det gör vi inte. Vi går lärlings programmet Barn & Fritid. Jag menar inte att det är något fel på särskolor inte alls.. Men ibland kan det kännas som om vi är lite ''speciella'' . Men hur som helst , mötet gick hur bra som helst. Där satt jag och Linnea med varsin fröken bredvid oss och ett stort fatt lussebullar och saft. MUMS eller något sånt?!
Sen så stack jag och köpte tyg för jag ska sy en egen klänning till nyår. Vi får se hur den blir, kanske inte alls blir nöjd. Men asso shit vad dyrt det är med tyg. Skulle ju bara ha några meter men det gick på 850 kr. Men jaja, man får väl unna sig något ibland. Men det känns ju inte så kul om jag inte klarar av att sy den. Då är det liksom 850 kr rakt i havet. Jaja Nu ska jag ladda inför i morgon då jag ska jobba 11 1/2 timme (y)
BTW bakade makroner här om dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0