Spara tid

Idag är de en bättre morgon kan man lungt säga.. Mamma står och gör pannkakor & ägg röra med bacon till mig medan jag sitter vid datorn en liten stund innan jag ska bege mig ut till pappa som ska köra mig till skolan. Vill ju inte åka buss en gång till never in my life säger jag bara. Åh idag ska jag bara gå i plugget till 11 så chill asso. Kan de bli bättre dagar i skolan? Tror allvarligt inte de (y) Sen i efter plugget blir de att gå och fika med en vän och sen sticka och möta Jenna för att sedan gå en runda och fixa lite små saker. Vi hörs kanske sen nu ska jag sätte mig och äta frukost och kolla på tv:n. Ja kolla vad mycket tid man sparar på att inte ta bussen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0