Mysigt med Axel & Viktor!

Vet inte vart jag ska börja, men hur som helst så har jag blivit sjukskriven efter en olycka som inträffade för 2 veckor sedan. Men mår mycket bättre nu så på tisdag ska jag återvända till det vanliga livet, men till dess så njuter jag av att vara hemma och bara pilla med små saker som man annars kanske inte hinner som t.ex. att sortera böcker,tidningar och skivor i bokstavsordning men också att sitta ute och sola i 30 graders värme och njuta av naturen. Idag har jag suttit och skrivit ner nytt material till en ny låt..Rätt som det var så kom Axel & Viktor och frågade om jag ville joina och käka glass nere vid havet. Finare pojkar finns det nog inte, de vet precis vad man behöver!

Kommentarer
Postat av: Axel

Vad gör man inte för dig ;)

puss!

2012-03-28 @ 22:40:56
Postat av: Jonathan

Söt du är snuttan! (': <3

2012-03-29 @ 20:39:56
Postat av: Jonathan

Söt du är snuttan (': <3

2012-03-29 @ 20:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0