TEZZ FÖRBANNAD!

Jag har verkligen inte hunnit att blogga något de senaste dagarna. Det har verkligen varit fullt upp. Den där känslan att man inte har något liv och bara går som en maskin, precis så har jag känt/känner mig. Dessa veckorna som kommer nu innefattar så otroligt mycket. Igår var det jobb ute på förskolan och vi fick besök av min fröken Eva från plugget.. Jag har nog aldrig varit på något bättre möte i mitt liv. Det kändes som alla mina ? ordnade upp sig. Hur som helst idag var det plugg som stod på schemat. Jag har fått väldigt yra upplevelser. Att bli blåst på jobbet eller plugget är ingen vacker känsla. Det var precis det jag fick uppleva. Att vara egoistisk, vad tjänar det till?! Blir så himla sur när man ger och ger men inte får något tbx när man ber om det. USCH Tezz blir så förbannad. Jag vet ju att man ska släppa saker ibland, men det känns ju så svårt just idag. Så denna fredagen är helt förstörd, bara för att man inte har bättre vänner som kan ställa upp för en. ÅÅÅÅÅH vill bara sitta och banka på datan med Axel & Viktor.. Jag kör alltid med att vara mig själv och sprida min glädje & kunna vara till hjälp för andra.. ^ÅÅÅÅH. Känner bara att jag vill skriva av mig. USCH!!!!
Men nu ska jag gå och bada i badtunnan! 
Puss!



Kommentarer
Postat av: Axel

Jag älskar dig vännen!

2012-01-27 @ 21:03:44
Postat av: Fannie

Du är stark vännen!

2012-01-27 @ 21:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0