Är det okej att vara sämst?

Yes det är helt okej att vara sämst..
Men även om man är allra sämst på en sak, så finns det något som man kanske är allra bäst på. Det gäller bara att hitta just den grejen du är bra på. Som idag hade vi beep-test och jag failade galet asso. Så himla dåligt av mig.. Men det fick mig också att tänka till, vad stoppar jag i mig.. Hur rör jag mig? Ni som känner mig vet att jag är sjukt small.. men vet ni? Man måste träna fast man är sjukt small. Det funkar inte att shoppa eller att gå på fester det krävs mycket mer. Men visst jag tränar några gånger i veckan men ändå så visar det inget resultat på min kondis. USCH säger jag bara.. FREDAGEN DEN 13 ;) Hur som helst så är jag så inspirerad till att börja röra på mig och att faktiskt se resultat. NU SKA TEZZ WON SJÖBERG KÖTTA ASSÅ! Inleder min helg genom att städa, sedan blir det ut och springa med Axel. Sen skynda hem och börja fixa till lite grejer inför kvällen då det blir tacomys med mitt underbara lilla hov..

Kommentarer
Postat av: Jennie & FrökenFlis

vilken fin blogg du har :)



sv, tack så jöttemycket :) Kramar

2012-01-13 @ 20:39:54
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Razze

Gött att du ska kötta med Axel ;)

2012-01-14 @ 23:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0