Bowlingx2Ikeamatteprov?

Hey Tezz här!
Jag förstår verkligen inte vart helgen har tagit vägen, de tre senaste dagarna känns som en jätte stor dag. Jag har sån ångest för matte provet på tisdag. Varför väljer man ''onödiga'' saker som att t.ex. sitta vid facebook när man måste plugga. Jag blir så förbannad på mina egna val. Snacka om att man blir beroende av all teknik. Det är i alla fall tur att jag är ledig i morgon från jobbet så jag kan plugga järnet. Jag har i alla fall haft det bra under helgen. I fredags så bowlade vi med klassen på något konstigt sätt så tyckte jag nog att stämningen blev lite bättre än vad den har varit. Jag menar inte att den har varit dålig, men det har liksom känts lite lamt om man säger så. Sen på kvällen så bowlade jag igen med några kompisar & igår chillade jag på Ikea med HELA familjen. Kanske inte världens mysigaste ställe , men det är ändå lite mysigt kan jag tycka att gå där och peka ut allt man ska köpa och ha sina små diskussioner om sina köp. Nä nu måste jag plugga, jag har ju trotts allt ett prov som jag ska tänka på.

 


Kommentarer
Postat av: Nea

Världens finaste Tezz <3

2011-11-13 @ 12:33:09
Postat av: Jonna

ÅH vad fin du är!

Saknar dig så mycket. Kram!

2011-11-13 @ 12:35:09
Postat av: Clara

Tezz! Lycka till på matteprov, tror att det kommer gå bra för du är så duktig! Låter som en härlig helg du har haft :) Du är vacker gumman!! :D kram på dig

2011-11-13 @ 14:55:59
Postat av: My

Du är så fin gumman!<3

2011-11-13 @ 17:01:30
Postat av: My

Du är så fin gumman!<3

2011-11-13 @ 17:02:17
Postat av: Monika

sv; åh, vad glad jag blir! :') Tack! :d

2011-11-13 @ 22:36:20
URL: http://ttomtenissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0