AWESOME DAY

Riiiiingriiiiingriiiiiing  så där ringde min klocka 09.00 i morse. Blev en snabb dusch sen snabbt ut och fixa till sig. Oj hjälp! Modevisningen?!?! Jag har ju tackat jaa till modevisnigen som börjar om en timme ( klockan 11.15) Kom dock lite sent, men men det gick ju bra. En härlig start på dagen som skulle bli så awesome. Fick gå lite tidigt från modevisnigen för att sätta mig i bilen tillsammans med mamma. Blev att åka 18 mil för att träffa ett helt underbart gäng. Men vad gör man inte för underbara vänner. Kan aldrig bli för långt för att träffa fina människor. Det blev ett schyst häng någon timme .. sen skulle jag ta min plats och bara finnas där och lyssna på såna härliga röster och världens bästa musiker... Sån kärlek det var i luften asso, obeskrivligt härligt. Under den härliga spelningen kände jag mig så varm inom mej.. dock lite svettig men ändå härligt varm i hjärtat. Sen blev det kramkalas med alla om och om igen. Skratt för fulla fläktar! Sen blev det schyst häng igen men sen fortsatte hänget hemma hos David, så awesome. Mysigt värre asso! Sen blev klockan midnatt och allt .. sen blev det att sätta sig i bilen 2 och en halv timme under nattens mörker mysigt eller vad :)
Blev ju en del tårar under kvällens lopp för mig. Tårarna kom ju endast av glädje. Denna dagen var ju verkligen lyckahögsta nivå. Mycket KÄRLEK till denna dag! Lever fortfarande på den underbara energin jag fick ta med mig hem.



Kommentarer
Postat av: Marcus

Låter härligt



Kram!

2011-05-08 @ 17:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0