RINGA ?!

Ojdå glömde helt bort att blogga igår, eller aah kanske inte direkt glömde jag hann typ inte. Det finns så otroligt mycket att säga om går dagen, fast jag vill bara fly från gårdagen det var verkligen nog en dag jag kommer minnas skarpt. Säger bara en sak självmord är så galet hemskt... Vill aldrig mer veta av något självmord, som berör mina kretsar. ALDRIG! På kvällen så hade jag en lång dialog med både med My & Lisa det var verkligen så skönt att bara få berätta om dagen. Idag gick jag till skolan fast jag hade tänkt att stanna hemma för jag verkligen inte pallade gå t skolan. Har för mycket hemska minnen från skolan helt enkelt. Men det slog mig när jag vaknade 05.20 att jag måste verkligen gå t skolan. Jag kan inte hålla på att fly från problem. Jag somnade om till klockan var 08.00 sen chillade jag hela morgonen lång asso. T det var skoldax , jag föll några tårar ville verkligen inte återvända dit. Ville bara försvinna t det eviga livet där allt är toppen. På lunchen kunde jag inte hålla emot min sorg längre, ville bra försvinna. Tog upp mobilen flera gånger om medan jag bara sprang och sprang runt området... Ville bara trycka på '' RING till Lisa'' Men jag vågade inte, jag kände att jag inte kunde ringa henne. När jag kom fram t skolan efter min runda så tänkte jag igen ... nu ska jag ringa henne. Men tummen skakade .. jag klarade inte av att trycka på ''RING'' Det rullade runt i huvudet på mig... Ska jag ringa Ellen eller Anna? Nej jag klarade inte det heller. Sista försöket tänkte jag jag ringer helt enkelt mamma.. Men nej det gick inte tummen kunde inte nudda skärmen... Hela jag stod och skakade... Det gick bra inte. Jag torkade av tårarna och gick upp med ett ''fejkat leende'' t uppehållsrummet. Där jag träffade dom flesta från klassen. När lektionerna började satte jag mig i soffan och började sticka... Skoldagen började lida mot sitt slut och jag gick med Vilma till bussen. För att åka en vända till stan. Jag hade egentligen ingen ork men vad skulle jag göra?! Väl inne i stan chillade vi runt lite. Sen mötte jag Jenna och vi drog och åt mat och pratade över livet.. Ganska skönt. Sen drog jag t pappa och sen åkte vi och köpte mors-dag present. Sen hem satte mig i sängen med en väldig duns ... tog upp mobilen och tänkte att jag skulle försöka ringa t Lisa eller Anna Eller Ellen Eller Lollo eller någon annan.. Men jag hann inte ens trycka på ''Lås upp'' förrän ögonen fylldes med Tårar och jag fick flera Flash backningar ... (stavning) allt från USA till självmords grejen till Glimma till barndomen. Men mest tänkte jag på no limits. Ville ringa och bra gråta och höra deras röster. Jag vill inte ha något eller göra något mer än att åka t Glimma... Hela livet känns så komplicerat, vill bara försvinna in i sagoländerna...




Kommentarer
Postat av: Paulina No Limits

Tezz du kan alltid ringa! När du vill! Tveka aldrig! kram

2011-06-28 @ 18:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0