Nödvändigt elller nt asso !

Idag hade jag tänkt att åka till lilla söta glimåkra , men min mens tjuriga fröken satte stopp för det. Hennes argument var att jag hade MASSA och göra.. Jag blev så klart ledsen över att jag inte fick, men det finns väl nya chanser. Bara hon inte sätter stopp för mer. Men jag gick i alla fall till plugget idag, arg så in i ... men ändå så lydig haha. Men när jag kom till skolan 09.30 så gjorde vi typ inget vi satt bara och spelade kort jag och två lärare och ngr st typ 5 st elever. Sen var den lektionen över ...så jag begav mig till nästa lektion, där spelade vi också kort. Sen efter den lektionen så skulle jag göra ett prov men för mig tog provet 10 minuter. Sen så gick jag och åt lunch sen var dagen slut för mig. Fatta vilken chill dag asso. Helt awesome. Imorgon är det fredag , asso tjenare vad veckan går. Fick ett samtal idag av en i plugget som jag verkligen aldrig snackar med, som undrade om vi skulle ''hänga'' imon efter plugget. Trodde jag skulle dö av chock asso. Vem ringer lilla mig? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0