Mullig kropp?

Hur kan gubben veta att jorden ska gå under på lördag?! Asso det sägs ju nya datum hela tiden. Och i bibeln står det ju knappast att aah lördagen den 21/5 2011 ska jorden gå under. Sånt trams asså av den där gubben. Han kanske är jätte snäll vem vet? Men jag tror faktiskt inte riktigt på det där... Lite roligt att just denna veckan kommer han på det och det redan är på lördag. Men en sak jag inte fattar hur pallar alla folk sätta upp såna stora skyltar i olika länder, om just på lördag. Just det jag berättade ju i ett tidigare inlägg idag att jag hade ett sista prov idag. Det gick hur bra som helst , eller aah ganska. Asså seriöst om man inte får ha prov tre dagar i rad hur kan man då ha tre prov på samma dag? hahah fail eller något sånt. Hahaha ibland är bara lärarna för goa. Men nu känns det bra att ha gjort alla såna där prov färdigt. Men vad händer imon? nu när jag har gjort allt färdigt? Ska jag spela kort? Nu ska jag i alla fall försöka klä upp mig lite och sminka om mig för ska till Grace mamma min ''bonus'' mamma. Som fyller år idag. Hoppas man blir mätt när man kommer hem haha :D As hungrig nu, usch vilken inställning jag har. Äta , aah jag kanske ska börja satsa på att lägga på mej ett hull nu när det börja bli sommar. Det kommer bli skit snyggt nu när man ska ta på bikinin och allt och sola på stränderna , med en mullig kropp. Nää nu ska jag sluta och fjanta mej. Är så trött .. Haha ligger ju under min kurva eller vad det kallas.. jag är för small för min ålder ... folk tror ju inte jag äter något. Men om det är någon som äter är det jag! kram på er alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0