KÄRLEKEN!

Jag hann verkligen inte blogga något igår, hände inte så mycket mer än att jag var i plugget och chillade hela dagen ut. Sen drog jag och jenna och åt på en ny öppnad resturang och snackade lite tjej grejer som vi inte har hunnit på flera veckor. Men som sagt igår small det till och vi hann. Nu sitter jag i skolan på min lunch usch vad detta är trist asså. Idag har jag äntligen gjort den sista delen av engelskan nationella och en del av matten och snart ska jag sätta mig och göra en del till i matte. Kan inte fatta att jag har hunnit/pallat med tre så nationella på en dag.Efter plugget blir det nog hem och krypa ner i sängen och titta på film och äta Ben & Jerry's. Eller det kanske är lite kallt?! Just nu befinner jag mig nog fortfarande i chock träffade mitt ex nu när jag stack och åt lunch med en från plugget. Han kom fram och satte sig hos mig och henne. Visste verkligen inte vad jag skulle säga. Det var ju jag som hade sårat honom och det vra jag som lämnade honom. Tyckte det verkligen var jätte jobbigt, att se honom , han såg fortfarande så ledsen ut. Han var lika nervös som jag. Han darrade på orden precis som jag. Vi pratade i mun på varandra vi började exakt samtigigt och båda '' Nej säg du först''Det är liksom bara sånt som händer i filmer och sånt , men det hände mig idag. Usch nu sitter jag och berättar om olika killar varenda dag. Här om dagen satt jag och berättade om en annan kille och nu sitter jag och berättar om en annan. Hur ska jag ha det? Men nu är jag i alla fall singel om det är någon som vill veta.. haha Tycker faktiskt det är bäst så. Men visst man säger väl inte nej till kärleken eller? Men jag pallar inte leta utan det får blisomdet blir. Jag har ju hela livet på mig. Men visst livet kan ju ta slut när man minst anar det. Men jag hoppas att jag får leva lite längre i alla fall. Nu ska jag gå och göra mig i ordning och så inför mitt sista nationella i matte. Ser verkligen fram emot en härlig natt ... med mycket sömn. Kraaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0