SUR TANT PÅ HÖG NIVÅ !

Vad allt kan förändras på en dag! Allt som har varit så bra nu den senaste tiden. När jag äntligen börja få lite balans i livet då ska jag lämnas i skolan. HATAR detta. Kanske ska förklara lite mer.. Vi har något i min skola som heter KP helt cp asso om man frågar mig. Alla på hela högstadiet har någon grej, t.ex. många som har drama och ngr har musik och så vidare.. Men eftersom jag var sjuk efter operationen och allt sånt, så kom jag aldrig riktigt in i någon grupp. Och nästa vecka är det föreställning så alla är så upptagna från imorgon och en vecka framåt. Jag är den ENDA eleven som inte är med i någon grupp. Så idag kom min mentor fram och sa att jag ska vara bara med henne en vecka fram... och göra skolarbete när alla andra får vara i stan och repa och ha skoj. Och dom som typ syr kläder och sånt ska på massa roliga aktiviteter under veckan som går...Så då sa min lärare att jag inte får hänga med mina ''klasskompisar'' utan jag ska sitta med henne på lära rummet och ha ''skoj'' enligt henne. Men hon menar att jag ska plugga med henne. Är inte det lite särbehandling det är inte mitt fel att jag behövde operera mig, och inte fick någon grupp. Så en hel vecka ska jag gå vanliga tider och plugga och sånt. SÄRBEHANDLING på HÖG nivå. Sen frågade jag massa andra saker och bråkade och var allmänt jobbig för henne.. Men jag frågade vilken dag jag kunde ta ledigt , för jag vill inte ha rast för det är ngt så grymt jobbigt. Lättare att gå t plugget och göra det man ska sen gå hem. Men men sur tant asso !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0