FÖRÄLSKAD !

Hmm kanske ska säga som det är... Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska säga, men ibland känns allt så skönt att låta fingrarna bara åka längs alla knappar. En helt vanlig skoldag idag. Hände inget speciellt mer än att fått vara med fina vänner och mycket skratt. Kärlek det är något helt underbart. Till något annat , så kanske det låtar som jag verkligen älskar no limits om man kollar på min fb och kollar inlägg här. Visst jag gillar dom, men jag får aldrig ut min enorma kärlek t dom. Så mitt sätt är att sitta och älta saker. As drygt jag vet, men jag vet verkligen inte hur jag ska beskriva den lyckan att fått träffa dom och lära känna dom. Är helt förälskad i den klassen & ännu mer förälskad i en del av dom. Visst jag har massa andra vänner, men jag har något aldrig varit mer beroende av någon/några som jag är av NO limits. På dagarna är det nästan bara det jag går och tänker på och på nätterna är det bara det jag drömmer om. Olika drömmar men alltid något om No limits eleverna. Jag drömmer varje dag , om att dom ska ringa mig. Varje gång det ringer på mobilen eller jag får sms blir jag skakig a lycka. Men pulsen sjunker lika fort som den stiger när jag inser att det inte är dom. Men åååh asso tårarna rinner verkligen hela tiden när jag tänker på dom extra mycket. Jag har aldrig mått så bra i hela mitt liv som jag gör när jag är med dom. FÖRÄLSKAD i gemenskapen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0