egoistiska!

Varför ska så många människor vara så egoistiska. Är det nt roligare att dela med sig och sprida glädje till varandra än att bara tänka på sig själv? Det tkr jag verka vara så otroligt mycket bättre. Allt handlar inte bara om sig själv. Det är så otroligt mycket mer som ska spela in. Men det fattar ju inte ens hälften av alla människor förstå så grymt tråkig. Jag blir i alla fall super glad när andra gör något för mig. Tar så mycket energi från en att hålla på att snacka skit och bry sig för onödiga saker. Ta dagen eller morgon dagen eller vadf det nu är som den kommer. Visst jag vill hlest plannera och så. Men ibland kanske nt det är det bästa eller. Mitt mål och det jag strävar efter är att sprida glädje och finnas t för andra. Men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0