Början på något nytt men slutet på något gammalt.

Idag blev det att jag tvingade mig själv till skolan. Har verkligen inte råd med att vara hemma, för många dagar har gått. Nu måste jag verkligen ge järnet. Kan inte fatta att jag säger detta , men asso tiden sen jag började på Porten har gått så otroligt fort. Jag minns första dagen som igår. Dagarna känns som år men ändå känns allt som igår. Jag vet inte riktigt om jag driver med tankarna, eller om jag faktiskt kommer sakna skolan. Asso jag har ju liksom levt mycket av mitt liv där, om jag aldrig skulle börjat där skulle jag nog inte fått träffa en del fina människor och en del idioter... Liksom det var ett val jag tog att börja där, och nu sitter jag här och har gått igenom så otroligt mycket och inte bara fått lära känna andra utan mig själv också. Kommer kanske kännas tomt att inte ha något bekymmer?! Det var så länge sedan jag kunde gå till skolan utan att tänka och spy varje morgon för jag är så orolig. Jag är rent ut sagt vann vid att ha det så..men men kommer väl nya bekymmer att oroa sig för längre fram.. Men nu vill jag bara se ljusa stunder fram över. Helgen började ljus än så länge i alla fall.. Efter plugget blev det chill med Magda och Rebecka, härligt att bara kunna ta upp telefonen och skicka ett sms ''lust att hänga''.. och en halv timme efter stå där.. med dom man planerade lite spontant med. Det är lycka! Men höjdpunkten för helgen kommer imorgon (ooh neej jag menar idag) Ska träffa fin folket från Skåne... sen blir det nog lite häng hemma hos David, om allt går som det ska. :) Har längtat efter denna helgen flera veckor tbx. Hoppas den kommer bli lika awesome som jag har förväntat mig. Nu ska jag dra mig till min ny bäddade säng. Puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: Hilda

Tezz du är verkligen härlig.

Klart du inte ska spy varje dag.

Det är inget liv att ha!



//Hilda

2011-05-07 @ 01:05:17
Postat av: Josephine

Fina vän.

Jag saknar dig såååå mycket

behöver prata

med dig.

om du vill lyssna,

såklart <3



kramar tusen kramar

2011-05-07 @ 20:43:24
URL: http://bellwaldius.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0