BIO på en måndag :O

Halloj alla fina läsare! Jag lever fortfarande fast gubben sa att jorden skulle gå under. Idag började med att jag försov mig en timme så lyckat asso. Men jag hann gått och väl i alla fall. Mamma körde mig t Friskis så skönt att bara köra ett hårt pass och glömma alla bekymmer och bara fokusera. Sen blev det skolan vid 09.30 första lektionen var verkligen ingen lektion att leka med. Blev riktigt förband asso... Men det gick sakta men säkert över.. Nästa lektion var väl si så där men den funkade. Nästa lektion var NO jag chillade bara runt och gjorde verkligen inget alls. Mer än att små snacka med Sofia & Vilma. Så snabbt gick den förmiddagen. Sedan var det dax för lunch (som var hur äcklig som helst) Efter lunchen blev det att dra t engelska lektionen, ganska chillt det med. Men jag gick 20 minuter för tidigt för skulle gå t BUP. Bup grejen var också lite si så där. Men pratet rullade på som alltid. Ibland är det så skönt att bara sitta rakt upp och ner och bara skrika eller bara prata av sig. Sedan stack jag ner t bussarna och tog en buss till stan. För att möta Sofia som alltid har ett glatt leende på läpparna. Efter en liten stund dök Josephine & Vilma upp. Gick och chillade lite på stan och shoppade lite grann. Efter ett tag så möte vi Jenna och Linus och stod och snackade ett tag. Sedan gick vi och åt mat på stan mums asso. Mat är verkligen den bästa jag vet .. eller aah näst efter KÄRLEK... Sen drog vi och hämtade ut våra fin fina biljetter till pirates of the caribbean 4. As nice film. Sen drog jag och vilma och hämtade finaste Hilda och sen drog vi hem. Känns verkligen som jag har hunnit otroligt mycket på denna dagen. Tankarna har verkligen fluget as mycket under dagen. Saknar mina små älsklingar så otroligt mycket. Är så aven sjuk på mammsen.. hon får verkligen åka till glimma varje tisdag och varje torsdag.. Åååh vad jag vill följa med asso!
God natt finisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0