Bakis..

Asso ni ser ju hur duktig jag är på att blogga varje dag (y) Igår var verkligen en skit dag, klarade inte av att gå till skolan så jag var hemma igår, vilket jag är idag med. Jag orkar inte mer.. som t.ex. igår hade jag ångest i 5 timmar låg bara och skrek i ett kör. Jag visste inte vem jag själv var eller vem någon annan i familjen var. Så otroligt stressad. (Spydde också en del)Det är så sjukt läskigt att inte vara närvarande i nuet... Men jag får helt enkelt leva med att sånt här kan förre komma ibland .. oftast i samband med att jag börja bli sjuk och sen att jag är sjukt stressad. Tror jag har lite maginfluensa på G. Så det var bäst att inte gå till skolan. Ville liksom inte smitta ner någon. Idag var det nationella i matte så aah det här kom ju kanske inte så timat. Men vad ska man göra liksom. Man kan ju inte hjälpa fall man är sjuk. Jag hatar verkligen när människor tror man stannar hemma på grund av att det är prov eller något annat sånt, det är precis som om man inte kommer så blir man misstänkt för en vecka framåt. Kraften håller på att ta slut inom mig .. men snart fylls den på, får vi hopps. Nu kanske jag hoppar lite i mitt skrivande, men men jag är så sjukt balla trött. Efter att ha haft en sån ångest attack så är det som om man är lite bakis dagen efter. Man är liksom helt tom man bara ligger och vet knappt vad man gör och bara slagar.

Kommentarer
Postat av: My

Tezz, det låter inte alls bra men allt ska bli bra i slutet så är det inte bra är det inte slutet. <3

2011-05-07 @ 01:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0