Åh tjenna asså, vilken dag!

Idag var det måndag igen, när klockan ringde så ville jag bara sova/mysa .. låg och drog mej i sängen en hel halv timme. Fattar fortfarande inte hur jag hann i tid fast jag drog mej och myste i sängen med ''A'' .. Men men jag trodde väl dagen skulle bli en helt vanlig dag.. Dagen i skolan började med en terorestisk lektion i idrott.. Fråga mig inte vad vi gjorde vi bara chillade typ.. hela lektionen ut! Känner mig allvarligt verkligen skolnörd att alltid komma i tid. (kanske inte alltid ;)  Men sen forsatte dagen ganska nice bland annat med kortspel .. snacka om att ha ett roligt liv i skolan asso. Dagen bara rann förbi enda till det tog stopp, det var visst engelska idag. Mitt värsta ämne.. Det var tydligen nationella för en del av oss muntligt. Ååh vad jag var nervös kunde knappt sitta på min stol ville bara gå ut och spy när det väl var igång. Men jag fixade at hålla mig kvar på stollen tills brandlarmet gick.. Jag vill verkligen kämpa så in i ... Efter plugget blev det staun ett tag men broschan och systrarna. En riktig syskon dag efter den tuffa eftermidadgen i skolan. Imorgon har vi studie dag , känner på mig att det kommer bli en mysig dag att leva imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0