LoVe?

För många går dagarna upp och ner ibland kan man känna att man är världens lyckligaste och ibland vill man bara försvinna från hela jorden. Jag har känt så väldigt länge att man bara vill försvinna, så mer tiden går försvinner fler vänner från mitt liv. Jag vet inte vad jag gör för fel? Jag är exakt samma person som  jag för två år sedan.. men jag har mer erfarenhet av livet nu än innan eftersom jag har gått/går igenom mer än vad man bruka göra på ett människo liv. Jag förstår om mina kontakter kan tycka det är jobbigt och kan bli rädda för mig. Man vet inte hur man ska behandla mig. Men jag vill bli behandlad exakt som jag blev innan när jag inte hade dom här erfarenheterna. Det är ju precis som t.ex. när man har ont i huvudet så är man ju samma person, eller när man har magsjuka. Det jag vill säga är att jag är samma människa. Jag är trött på att folk som har stått mig väldigt nära ska ta avstånd från mig. Tänk dig en dag på jobbet/skolan och ingen säger hej ingen vill ens vara i närheten av dig. Du är som ett monster och ingen vill vara nära , så fort du kommer så går alla. Så sårad är jag inom mig. Så är ska inte livet vara!! Jag är också människa har känslor , blir glad , blir ledsen , blir SÅRAD och jag blir kär ... precis som alla andra i min ålder men jag får inte ens chansen att bli upptäckt av människor för jag redan har fått stämpeln. Jag beundrar verkligen människor som fortfarande hänger med och stöttar mig i livet. TACK(':

Kommentarer
Postat av: Josephine

Hejsan vännen!(?) Får jag kalla dig det? Jag vet inte hur jag ska få tag på dig. Har du skype eller kan du skicka ett mess? För jag har typ det inte. Om du vill förstås! Hade varit kul att vara någon dag. Göra något riktigt liksom. Det var länge sedan och jag har gjort helt fel. Du är självklart fortfarande samma människa. Jag kräver inte att du ska förlåta mig i första taget för att jag inte funnits där. Men hör av dig någon dag om du vill! Hoppas allt blir bättre.

Kram

2011-03-10 @ 20:07:07
URL: http://take.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0