Hur DESPERAT får man blir?

Jag har verkligen inte haft tid att blogga har vatt så otroligt mycket att tänka på nu dom senaste dagarna. Jag var också på bup med mamma och pappa här om dagen. Vi kom fram till att jag ska in på mellanvård igen. Det innebär typ att jag har en kontakt person. Vi kan lixom träffas på kvällar och dagar, det beror helt på vad jag känner att jag har behov att göra. Detta känns faktiskt jätte bra att jag ska få det igen. Just det jag har tagit en paus från skolan nu några dagar jag klarar helt enkelt inte av det längre. Jag är så trasig, och vad jag än gör i skolan eller säger så blir det alltifd fel. Jag tror faktiskt inte skolan är redo att ta emot mig. Rektorn och andra personal på skolan lovar och lovar massa olika grejer men det händer ju inget. Men det ska typ vara ett akut möte med rektorn och några till nästa vecka men tills dess är jag hemma. Ska försöka jobba lite i mina böcker i dag, jag drog faktiskt till skolan igår och tömde mitt skåp lite desperat haha.

Kommentarer
Postat av: Petra

Hoppas det löser sej för dej.

Mina tjejer hade det likadant i några år under skoltiden. Men det har blivit folk av dom med nu ;)



Kramar

2011-03-04 @ 10:59:38
URL: http://hospetra.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0