Vill inte röra vid

Här sitter jag igen, men idag får det bli en snabbis ;) Idag har det väl inte hänt något speciellt, jag dekade ihop igår kväll och vaknade vid typ halv 3 eller något sånt idag. Insåg att jag mådde as dåligt i ''morse'', men sen nu för någon timme sedan kom jag på att jag är ju gräsallergiker och pappa har klippt gräset. Så lyckat asso (y) Som sagt idag har jag verkligen inte gjort så mycket. Mer än att jag har solat och övat på min text som jag ska berätta om nu när klassen ska på klass resa om två dagar... Men ikväll så hörde världens finaste Lisa av sig helt oväntat. Tror faktiskt inte jag har har blivit så lycklig på flera veckor... Kunde knappt sitta stilla av lycka. Detta var väl min dag idag... funderar på att stanna hemma från plugget imon. Men vi får se , vi ska ju trotts allt till Ronneby brun eller vad det nu f'n heter. Men jag insåg tidigare i veckan att jag är fortfarande lika svag med det där... Jag älskade verkliten att bada, fram till jag gjorde hjärtoperationen. Men nu vågar jag inte visa mitt ärr. Så tkr faktiskt det ska bli as jobbigt att åka och bada med klassen. Jag vet jag ska vara stolt över mitt ärr.. Men mår verkligen jätte dåligt över att berätta om det eller bara visa det. Ligger sån hemsk historia om det som jag inte vill röra vid. Det är ju inte bara att jag är opererad utan det är ju anledningen till min adoption och att jag blev bort lämnad och allt det där. Som jag har berättat om förut.. eller hmmm.... var det på min andra blogg?! Jaja... Nu ska jag äntligen dra till stan med några kompisar, som jag har försökt komma iväg på nu över en timme .... hahah x) Puss finisar! ♥
United States of America!


Kommentarer
Postat av: Vanessa

Gaaaash vilken bild har du tagit den ? :O

2011-06-21 @ 00:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0