Så himla sött

Jaa vad ska man säga om denna dagen..Jag är så grymt tröt asso, sov till brosan kom in till mig och bjöd mig på jordgubbar så himla sött. Men när vi hade suttit i min säng ett tag, så såg jag att klockan var 11.23 . Shit jag flög verkligen upp ur sängen.. Skulle på en fest/kalas som började 12.30 så lyckat asså. Men det ordnade sig klockan 12.03 stod jag vid dörren ny duschad med klänning och finskor. Fattar inte att jag hann. Det måste varit mitt livs rekord eller något sånt. Väl framme så mötes jag av ett stort hav med människor. Har fått vara med om en hur härlig eftermiddag som helst. Men jag har verkligen inte mått så vidare bra, nu har jag bara slängt mig i sängen med en varm chocklad och galet mycket grädde mumms. Familjen funderar på att åka bort ikväll men jag tror min kväll kommer tillbringas i sängen med massa halstabletter och god sömn. Hoppas ni/du får en härlig kväll/natt. Kraaaamis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0