GLÖM ALDRIG ATT TERÉS ÄR BÄST OCH ATT ALLT DU VET OM MITT LIV SKA DU SKRIVA I DIN iCARE :D

Tjenare! Josephine här :) ska jag kanske göra lite reklam ???? www.bellwaldius.wordpress.com ;-)

Jag har gjort denna lilla film och det är ju ägaren till denna bloggen det handlar om :D Vi hade en liten tripp ute i världen en dag och sedan klippte jag ihop detta. Kuuuuligt (': Ni kan ju besöka min filmkanal på youtube också, "jbellwaldius". Nu har jag reklamerat färdigt för mig!!

Terés är bäst. Ni vet det va? Ni får ALDRIG glömma det. Vi kanske ska spela in en ny film nu, kanske(?) Vi får väl se. Jag måste till damrummet i alla fall.

På tisdag ska vi till Danmark med klassen, kan det bli underbart eller?

Och det ska bli så mysigt på måndag. För då får jag se E i badbyxor. Jag längtar. Och på tisdag med kanske. Ointressant för er? Nej absolut inte. Skriv upp det er i eran iCare.

Jag brukar inte blogga på detta sättet, jag brukar bara lägga upp en bild eller en film eller någon liten känslotext. Så sorglig är jag.

I alla fall.. så ska jag försöka få med Terés och bada också. Så hon också kan se E i badbyxor! :D Fast hon tycker inte om honom..han är ju inte så snäll precis. Men alla gillar väll fina kroppar eller? Nu måste jag sluta tjata om E. För jag tror Terés har börjat tröttna på det x( Jag tror alla har tröttnat på mig. Jag bara tjatar. Fast det är faktiskt bara Terés som vet om vad jag egentligen tycker/känner för E. Så nu får du vara tyst Terés. Ingen fattar vem E är ändå! Eller?

Förresten så rekommenderar jag låten "Somewhere In Brooklyn" och låten "Talking To The Moon" med Bruno Mars. Fast Terés vill hellre lyssna på "The Lazy Song". Vi lyssnar nog bara på Bruno Mars när vi är. Terés tycker nog om honom väldigt mycket.
Eller?

Idag är det två veckor sedan jag blev dumpad. Eller jag kanske dumpade honom? Jag vet inte riktigt. Jag vet bara att E har blivit snällare mot mig på dessa två veckor. Visst är det mysigt, när man ska sluta om 6 dagar? och av de 6 dagarna har jag bara 4 dagar med honom. Inte han som dumpade mig/blev dumpad. Utan E. Nu börjar jag bli knäpp. DETTA ÄR INTE OK.

Terés , du är i alla fall en fantastisk vän och det är ett under att du faktiskt orkar med mig. Du är så bra vännen! Jag tycker verkligen om dig, som vän, fast det fattar du väll? =)

Säg inte till någon angående E. Det är min hemlis. och din nu. Buhuhu.

Idag var sista dagen vi träffade C. Kanske någonsin. Sorgligt? A. Väldigt. Och jag träffade honom knappt. Såg bara honom lite. Hejdå C. Vi ses kanske aldrig igen. Men vi hade det mysigt i 6an. Jag gillade det. Men nu. Blä. Vill inte sluta nian. It sucks. Men samtidigt ska det bli skönt att slippa H. Man får ju inte nämna namn så därför skriver jag första bokstäverna :D Ifall du/ni bryr er...

Erkänn du läste allt? :D vill du ha tillbaka dina minuter som jag tagit från ditt liv? DET FÅR DU INTE :D :D hahah :))))) hejdå :)

GLÖM ALDRIG. GLÖM ALDRIG. GLÖM ALDRIG ATT TERÉS ÄR BÄST!

Jag lägger upp denna fina bilden igen. Vet att hon la ut den igår. Men den är värd att läggas ut igen. Jag är stolt fotograf och ååååh vad fin den blev. De är så fina ihop. Fina Téss och klant J :')

HEJDÅ. GLÖM ALDRIG!!!!!!!!

 

/JB

 


Kommentarer
Postat av: josse

HAHAA :) Hoppas att ingen fattar :) <3 fina ni är :) <3<3<3

2011-06-11 @ 10:17:48
URL: http://bellwaldius.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0