Klassen är så himla mysig när det väl gäller!

Shit vad jag var trött igår, vet inte riktigt vad jag skrev men men. Visst jag grymt trött nu med. Har verkligen varit en rolig dag i plugget. Typ chillat oss igenom hela dagen. Ty bara massa info grejer.. t.ex. att vi inte får åka till Tyskland på måndag utan på måndag ska vi till Ronneby HAPPY SMILE (not) Sen på tisdag ska vi dra t Danmark... vilket jag tycker ska bli så där. Men jag får väl göra de bästa av saken. Sen i eftermiddags så spelade hela klassen brännboll tror allvarligt inte jag har känt sån gemenskap med klassen någon gång. Trodde verkligen inte att stämningen kunde vara så bra med klassen men senare på kvällen så var det avslutningsmiddag med klassen. Det slog verkligen allt, var så himla mysigt satt och lyssnade på live band i lång bord och blev serverad massor av god mat. Kvällen inleddes med drinkar och sen så blev det förrätt och och sång typ och sen kom huvudrätten in och under huvudrätten gick jag och Josephine, Sofia, Ussa och Charlie och hämtade en liten present till lärarna. Det blev verkligen uppskattat senare så kom den efterlängtade efterrätten mums säger jag bara. Sen fortsatte kvällen med fin underhållning och mycket skratt bland dom små levande ljusen i mörkret. Sen så gick hela klassen ut och tog par bilder ute i solnedgången. Bilder kommer om ett tag... Hoppas ni har haft det lika bra som jag, nu är jag helt nöjd med klassen. Hoppas bara att stämningen kan fortsätta vara så fin. Vill bara säga en sak nu när jag ändå passar på att blogga, jag skulle aldrig i hela mitt liv kunna ge sån kärlek energi till min klass eller min familj/vänner om jag inte skulle fått sån enorm kärlek av glimma människorna. Ni har verkligen satt fart på mitt liv. Tack! Puss och sov sött alla fina läsare♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som du har haft en riktig mysig dag

2011-06-23 @ 23:40:52
URL: http://metrobloggen.se/clmg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0