KLASS 9 PÅ PORTEN !

YEEEAAAAAH ! Nu jag har äntligen gått ut grundskolan efter otroligt blandade känslor genom åren. Om man skulle fråga mig för kanske 3 veckor sedan eller till och med för 2 veckor sedan om dessa skol åren. Då skulle jag lätt svara att dessa åren har varit mina värsta år. Men visst det har verkligen inte alltid varit bra, men dessa åren har jag vuxit så galet mycket på. Dom har trots allt varit mina bästa år i mitt liv. Dagarna har känts långa och jobbiga. Men nu fattar jag verkligen inte vart alla dessa 10 år har tagit vägen. Men nu ska jag bara njuta galet mycket av sommaren som har börjat och sen till hösten ska jag få börja på ett helt nytt kapitel i mitt liv. Jag är även så sjukt glad att min klass kunde uppfylla min önskning (även andras) att man inte skulle gå från grundskolan och vara besviken eller arg på någon annan i klassen. Utan ha positiva tankar när man tänker tbx. Det har funnits flera i min klass jag inte har passat så bra med.. Men igår vid lunch så kramade jag flera av mina ''fiender'' som jag har har förvandlat till vänner. Känns så gött asså. Kommer verkligen sakna ALLA i min klass. Klass resan som vi var på var också helt fantastisk, kunde verkligen inte drömma mig så långt bort att det skulle sluta så lyckligt.. Men det var verkligen över förväntningar. TACK alla för dessa fina år!

Kommentarer
Postat av: Fannie

Bra jobbat tjejen!

2011-06-18 @ 19:52:29
Postat av: Julia

Grattis du klarade det Tezz.

2011-06-18 @ 20:03:01
Postat av: Sofia

Vilka fina bilder



MVH Sofia

2011-06-21 @ 00:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0