Inga tårar...

Nää det säger väl sig allt , inga tårar bruka komma från lilla mig. Men när det gäller foto pärmar och med No limits då kommer det mins an tårar som det heter dugga. Idag slutade mammas elever, så tydligen i natt hade dom haft party på skolan. Sedan idag hade dom haft en tårig dag eller vad man ska kalla det. Men jag var inte närvarande i alla fall, hur mycket jag än hade velat vara där. Men när mamma kom hem så hade hon fått jätte fina blommor av skolan och så hade hon fått världens finaste foto album och en personlig text av varje elev. Det var ganska många som skrev något litet om mig eftersom jag har haft en speciell koppling till dessa fina människor. Det är absolut inte så att jag bruka hänga med min morsa på hennes jobb, men som sagt detta året har verkligen varit speciellt för hela min familj. Jag är så underbart glad att jag har fått möjligheten att lära känna 24 helt underbara nya vänner för livet. Men nu ska jag återgå till det jag började med... Efter att tårarna hade flödat i nästan en timme när jag hade bläddrat i boken ... så kom mamma och gav mig världens finaste kort med en personlig text och en skiva av elevernas andra lärare Anna Weister Andersson.
Skivan heter: A MESSAGE of LOVE , så galet bra hon är. Önskar att jag kunde skriva låtar som hon.
Så med detta inlägget vill jag säga TACK till 24 härliga förebilder i mitt liv och en för en underbar skiva och ett underbart personligt kort som gick rakt in i mitt hjärta♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0