hur kunde det gå så långt?

Jag skrev ju tidigare inlägg, att det var så himla awesome allting. Men det är det verkligen inte. Vet inte hur jag ska böra, vi kan i alla fall säga att jag har gjort mitt livs största misstag. Jag har tagit mig två år att lära känna en vän. Hela två åren har varit helt i onödan. Jag fick lära känna en falsk människa som verkade vara perfekt för mig. Allt var så jälva perfekt. Men allt denna människa velat med mig är att fjäska sig in i mitt hjärta & sedan en vacker dag såra mig totalt. Genom att utnytja mig med det finaste man kan ge varandra. Känner mig så besviken på denna människa jag känner mej också så besviken på mig själv, att jag kunde låta mig falla in i sagan. Jag är också så otroligt besviken på en del vänner, vfr ska jag berätta om ingen lyssnar. Dom kanske lyssnar för stunden, vad vet jag. Men när jag verkligen ligger i timmar och gråter är de det enda folk kan komma med "?" känner ingen mening med att dela med mig at något om ingen orka lyssna. Varför ska det alltid vara jag som ska ge mig eller vfr är det bara jag som ska finnas finnas och stötta och lyssna i tim tal och ge råd. Är det för att folk är rädda för att se sin egna "stöttare" lida. Är även så trött på att det alltid är jag som ska bjuda och dela av mig. När man inte får något tbx. & vfr frågar ni mig saker och ting och jag svarar men ni vill inte lita på det jag säger utan frågar en till för att försäkra er om att det jag säger verkligen stämmer. Ni säger inget till mig när ni har insett att jag hade rätt i eran fråga. Då har man plötsligt glömt att ni ens frågade mig från början. Jag har ärligt talat inte kännt en enda gång att ni har litar på mig. Hur fan ska jag kunna få bygga upp mitt självförtroende om det ändå inte är någon som litar på det jag säger eller få höra ngt posetivt. Det enda posetiva verka vara med mej att jag stärker er och att jag är över snäll och bjuder alltid på allt. Hur vorre det om jag slutade. Detta låter fucking konstigt men då får det väl göra det. Jag har spenderat ungefär 1300 kr på att bjuda t.ex. På en fika efter plugget. Denna summan har jag bara spenderat på en person. Nu räker det, jag har bjudit för att jag har velat och att jag har tyckt om er. Men när man ofta blir misstänkt och aldrig ngn som uppmuntrar mig. Energin tar slut , även lusten. Samma lust som man ger upp när man älskar ngn som sviker en.

Kommentarer
Postat av: No Limits

Vi finns alltid för dig Tezz!

2011-06-20 @ 23:45:51
Postat av: Lea

Du är älskad!

2011-06-21 @ 00:28:09
URL: http://metrobloggen.se/mammatilllea/
Postat av: Alexis

Håll fast vid dina åsikter så kommer du gå långt!

2011-06-21 @ 00:33:36
URL: http://ekkis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0