fina pärlor

Har bara lust att gå och skrika ut all min ilska högt för alla, men man måste väl behärska sig lite eller? Efter en galet jobbig natt med ångest, somnade jag till slut när klockan började närma sig 07.00. Konstigt nog började jag och drömma , jag har hört att man inte kan börja drömma då? I alla fall drömmen ledde till glimma. Har faktiskt inte drömt om glimma och dom fina människorna på vet inte hur länge... Men i alla fall, blev panik väckt när klockan var 12.. för jag skulle dra till stan och träffa finaste Malin & Jenna + Calle ;) Sen gick vi t Um och sen drog vi och åt.. Ja det där kanske inte lätt så fräsch att ta upp mat samband med um. Men så var det i alla fall, sen chillade vi omkring i regnet och träffade bland annat Olivia & Josefine så det blev liten spontan fika på 1334 nästan 1337 ;) Sen drog vi hem t andreas och malin och calle hittade snabbt till soffan och satte sig och spelade xbox 360 medan andreas gick och små städade och jag och Jenna satte oss i hans dusch för att klippa mig lite random, men det gick. Så nu har jag kort hår igen (y) Kanske ska börja med löshår igen (y) Sen stack jag och Malin och åt lite kvällsmat innan vi skildes åt efter en liten crazy dag. Kvällen har spenderats med att snacka med Ellen lite random och Paulina lite grann & Lisa fast det har jag gjort till och från under dagen så. Dom är verkligen 3 helt underbara pärlor. Världen skulle se så grymt bra ut om alla hade såna fina hjärtan.. Det kanske är drömmen som satte in stöten så att det har blivit just dom idag, vem vet ;) 






XOXO

Kommentarer
Postat av: Balida

Livet är som en enda låt.



// Balida

2011-06-21 @ 12:04:23
URL: http://balida.blogg.se/
Postat av: Maria

Din blogg är verkligen obeskrivligt bra.

Kram Maria

2011-06-21 @ 12:06:42
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0