Dåliga dagar , blev en awesome dag!

Yes... Jag tog mig till ann att åka till stan och träffa förre detta ''klass'' Har verkligen mått piss dåligt den sista tiden som har varit. Men jag ville verkligen inte svika klassen och inte dyka upp. Skulle ju trotts allt ha lite ''roligt'' på kvällen med lite folk. Åh JESUS KRISTUS vad jag hade mig saker för en natt allvarligt två väskor för en natt lyckat eller något sånt. Pappa körde in mig med all min packning till finaste Malin. Sen satte vi oss och pratade, sen lättade det upp när vi satte oss och lirade tv-spel som värsta nördarna. Sen blev det verkligen galen musik över ''hela'' våningen tills vi fick as balla brotom, när vi insåg att vi skulle träffa klassen bara några minuter senare för att äta innan bion. Asso shit vad det skulle vara krångligt enligt visa människor vart man skulle sitta på bion. Det var väl bara att slå sig ner.. Siterar Malin '' Spelar väl ingen roll, vi är väl en klass'' Eller vi var i alla fall en klass. En ganska stökig och oredig klass. Men jag tror det bara berodde på skolan, alla var väl lite extra kaxiga och så... vad vet jag. Men nu när vi har slutat och bara knappt en vecka har gått på sommaren .. alla verka ha mognat något galet mycket. Men som sagt tbx t bion.. Vi såg Super 8 en ganska chill bio ibland hoppade man till för man blev lite skrämd av filmen , men ibland hoppade man till för man blev SKIT skrämd av två små filurer som satt vid mig. Efter bion stack vi till fina stumholmen och larvade oss eller vad man ska säga, det gör vi väl alltid eller?! Sen drog vi för att äta en gång till, shit vad vi äter asso, inte konstigt att man blir mogen på sommarlovet. Sen stack dom flesta hem men Jakob & Calle & Malin & lilla jag gav inte upp i första kastet.. eller på sätt och vis var väl exakt det calle och jakob gjorde? Dom skulle sticka hem en liten stund. Då drog Malin & jag och hämtade longboarden som jag tidigare hade lämnat hos henne. Sen åkte vi och möte Jenna , och så senare kom Jakob & Calle tbx. Då var vi äntligen förenade igen haha. Ännu en runda till stumholmen men denna gången hängde även Katta med som vi hämtade upp samband med longboarden.. Sen där emot efter klockan slaget 00.00 så gav Jakob & Calle upp och stack jag och jag ,Malin , Jenna & Katta stack hem till Malin och satte oss och kollade på '' JAG DÖDADE MIN MAMMA'' Sen blev det väl godnatt.. & sedan vaknade jag upp till en härlig dag, som jag hade planer på att spendera med Grace & Gloria (halv systrar) & Nu ska jag gå och mysa med familjen som jag inte har gjort på månader.. (känns det som i alla fall) pappas lyckliga grillning måste väl få lite sällskap av Ben & Jerry's ..
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är fin du Tezz

2011-06-23 @ 23:38:35
URL: http://metrobloggen.se/fattigmamman/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0