Tiden springer

Klumpen i magen växer för jag blir bara mer & mer orolig för dig. Hur kan en vänskap sitta så långt in hos en så att man knappt kan stå av rädsla över att tappa dig. Jag är rädd att avståndet mellan oss ska skada våran vänskap, jag är också oändligt rädd att tiden ska sära på oss. Jag är rädd att vi ska växa ifrån varandra. Men jag är ändå så otroligt lycklig över att jag en gång fick lära känna dig. Den grunden kan ingen slå och ingen kan ta den ifrån oss, det lovar jag dig. Jag vill aldrig ge upp hoppet om att tiden ska köra över oss.. Jag har oändligt många vänner som är helt magiska , men det finns bara en som du.. Det är precis dig jag menar som verkligen inte tror att det är du.. Vad som än händer, allt från tiden, vill avståndet så kommer jag alltid att finnas med dig.

 


Kommentarer
Postat av: Petra

En sådan vän ska man vara rädd om. Tror inte att avståndet påverkar detta, klart ni inte kan träffas så ofta men huvudsaken att personen finns där :)

Kram

2011-07-17 @ 07:46:34
URL: http://hospetra.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0