stressen faller in helt olämpligt!

Ååh blir galen det finns så mkt tid men ändå lyckas jag boka in så otroligt mycket så hinner ändå inte med ens hälften av allt som ska göras. Jag hade så gärna velat åka ner en vända nu t hbg och en vända till göteborg också. Menjag varken hinner eller orkar det. Jag tror jag själv lurar mig själv för liksom jag blir så stressad när jag går i plugget men sen när man väl är ledig som nu på lovet t.ex. Så har jag nästan mer för mig än vad jag har i skolan. Men liksom allt jag gör nu på sommaren är ju så sjukt balla roligt men nu har jag nog kommit t den där punkten att jag börja bli stressad och så. Det är ju inte meningen när man har sommarlog direkt. Men men denna dagen har faktiskt vatt helt awesome eller de är väl hela livet asso awesome men bara man inte känner att det är stressigt , oh det har det verkligen inte varit ikväll. För ikväll har det varit party mitt i veckan , kanske lite udda men så är det i alla fall. Imon ska jag nog vaara hemma och städa upp efter ikväll, sen ska jag nog höra med en fin vän om vi ska ta en fika som vi gör lite då och då. Men annars har jag faktiskt inte så mkt för mig eftersom jag valde bort både helsingborgsfestivalen och sen göteborg med nl så aah.. Vad händer liksom (; men kanske ändrar mej vem vet (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0