NO LIMITS !

När man minst anar de då dyker en present upp från helt fantastiska människor.. De är inte bara en tröja utan det är en tröja som ligger så galet mycket omtanke och kärlek bakom. Jag blir lika tårögd för varje gång jag ser den. Fick den i förrgår.. så fantastisk lycklig man kan bli av en tröja. De finns liksom inga ord för hur mycket jag tycker om dessa människor. En sak jag inte förstår är hur man kan utstråla sån kärlek omkring sig bara genom att finnas vid ens sida. Jag har mött så galet många människor i mitt liv, men ingen som har kunnat berör på de sättet. Deras namn tystnar aldrig i vårat hus och verkligen aldrig inom mig. Dom räddade bokstavligen mig från döden.. Jag var så sjukt nära att ge upp men de var dom som fick mig att vända tbx. De låter fruktansvärt men måste erkänna att jag tror allvarligt jag skulle ligga i graven i detta laget om dom inte skulle fångat mig på den där resan. Jag minns mycket väl varje sekund av dom stunderna jag fick träffa dom och speciellt så minns jag några gånger första var nog på flygplatsen i Danmark och sen så när jag och 6 st andra satt på en slags kina restaurang i usa och jag bara snackade och fick dela med mig av något till dom och sen minns jag så klart alla våra fina prat stunder i dom där bussarna som vi färdades i när vi var i usa tillsammans. Finns det något bättre här i livet än att bli räddade i nöden? Tror allvarligt inte det. NO LIMITS .. näää det finns verkligen inte några gränser för hur mycket kärlek man får sprida..

Kommentarer
Postat av: amanda

Dom måste känna sig otroligt stålta över dig :)

2011-07-27 @ 00:03:38
Postat av: noah

Gaaash vad snygg blogg du har, du skriver också så "galet" bra hahahahahaha ;)

2011-07-27 @ 20:50:37
Postat av: Christoffer

Fantastiskt bra respons för tröjan! Bär den med stolthet och kom ihåg att vi alltid finns för dig om du vill något!

Mycket kärlek /No Limits genom Christoffer

2011-08-02 @ 01:28:48
Postat av: Samuel

<3<3

2011-08-02 @ 09:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0