Kasta pill & se ...

Det är så mycket som jag vill dela med mig av tankar, händer , stunder.. Men jag vet aldrig vart jag ska börja. Känns så random att bara berätta massa upplevelser och tankar bara så där. Men det är ju faktiskt min alldeles egna blogg.. Men det är ändå så svårt att veta vad ni vill höra. Så ni får gärna skriva en/flera kommentarer om vad ni vill höra. Allt i mitt liv är så slött som det bara går att vara. Nu har det ju varit några veckor som jag har haft galet mycket för mig, men nu känns det som allt är som vanligt, tråkigt och rastlöst. Men sommaren är ju föresten inte slut än så det är ju en sak som är väldigt skönt. Btw jag kom ju in på BF lärling. BF= Barn & Fritid. Men en sak som jag verkligen inte förstår är.. BF finns bara på en skola här som heter Ehrensvärdska och lärling finns inte på den skolan och jag har ju en blandning av BF och lärling och lärlings programmet finns på en annan skola som heter Af Chapman. Så jag fattar inte riktigt vad det är för skola jag kommer gå på.. Känns lite strange att inte veta vilken skola man ska gå på.. Men men det löser nog sig som det mesta andra. Idag har det verkligen inte hänt något, typ bara städat och solat.. Min päron har ju märkt bara nu idag att allt börja bli som vanligt nu efter alla resor jag har gjort.. Så nu kom dom på att hela familjen skulle kasta pill på en karta.. så alla fick 3 pillar och så fick man välja något av dom 3 man träffade som man mest vill till. Så tjaa, nu ska vi åka på spontan semester + en utomlands semester om en vecka.. Jag fattar verkligen inte vad som är med mig jag som älskar att åka på semester men nu känns det som jag inte har någon lust med det. Har jag blivit för gammal eller stör jag mig bara på det? Jag vet att det är många i min ålder som inte åker på semester med sin familj, men det bruka faktiskt vara ganska mysigt att bara umgås med sin familj .. så jag får väl åka med även detta året.. men det känns lite B att göra det. Men det är väl bara att hänga och och se vad som händer. Nää nu ska jag faktiskt ut och springa kan inte sitta inne hela dagen och inte rör på mig. Ha det bra alla söta snäckor!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vilken underbart bra idé dina föräldrar kom på!

2011-07-13 @ 10:33:14
URL: http://metrobloggen.se/ramberg/
Postat av: Maggie

Du kan berätta lite om kärlekslivet kanske?



Kram Maggie

2011-07-13 @ 10:40:23
URL: http://metrobloggen.se/1417/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0