J.B ♥

Jag kunde aldrig ana att det skulle vara så jobbigt att ta ett farväl från en sådan fin vän som du. Jag kommer aldrig kunna förlåta mig själv att jag inte tog vara på tiden medan du fanns så nära oss alla. Enda sedan jag fick meddelandet att du var borta så har tårarna bara runnit. Jag vill bara att du ska komma tbx. Kan inte fatta att det kunde gå så långt. Jag såg hela tiden att du inte trivdes men jag kunde aldrig förstå att de skulle gå så långt. Jag gjorde allt jag kunde för att visa hur fin vän du var & är. Även fast du inte är här nu så ska du veta att jag saknar dig mer än du kan ana och alla våra minnen tillsammans kommer aldrig någonsin försvinna från mig. Jag hoppas med hela mitt hjärta att du har det bra där du är nu. Du har verkligen lärt mig så mycket & du har funnits där hela tiden. Saknar dig, jag vet att de näst in till är omöjligt att du skulle komma tbx men jag önskar verkligen de. Du var & ÄR en fin vän. Eftersom jag själv inte kan förlåta mig själv så önskar jag att du kan förlåta mig för att jag inte kämpade mer. Du är verkligen älskad underbara finaste Josephine. Som sagt hoppas du har de bra nu.                   Jag älskar dig vännen! ♥
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0