Dock lite besviken--

Hann verkligen inte blogga något igår..så det får bli ett inlägg här från skåne.. Dagen igår bestod väl inte av så galet mycket mer än att jag och sandra åkte tåg hela dagen typ.. Sen så var det litn ''fest'' när jag kom fram. Jag hade i alla fall det trevligt en sån där fredags kväll. Nu ska jag snart sticka ut en runda på pickik och senare idag ska jag möta massa fina vänner, längtar något galet mycket asso, men dock så är jag lite besviken på att några inte kom som jag hade hoppasts på att få träffa. Men det får bli en annan gång. Är glad för dom jag får träffa i alla fall. I LOVE HBG! Ha det galet bra & njut av dagen precis som jag ska göra nu.

Kommentarer
Postat av: Juicys

Åh du är en härlig tjej du Tezz, du ser alltid positivt. Du är en stor beundrare.

2011-07-13 @ 10:35:35
URL: http://metrobloggen.se/juicys/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0