Hur kan man köra över mig?

Nu har jag precis varit och lunchat med pappa , för mig blev de en tonfisksallad Lovet it !

Men nu sitter jag på sjukhuset igen .. men jag slapp gå på mötet. Man kan ju se det på många olika sätt..Det är ju också ganska sorgligt att jag är så pass rädd och känner mig överkörd av dom flesta vuxna. De enda jag vill är att ha min röst hörd och jag har försökt så länge men nu gick det över gränsen nu är de så pass jobbigt att jag valde att stanna på sjukhuset och inte gå på mötet. Jag får hoppas att dom förstår att dom faktiskt måste lyssna mer vad jag säger och faktiskt vill. Jag vill inte ha de så här. Förstår ingen det ?

Dom i min hem-skola funderar jag på vad dom vill mig , vill dom missförstå mig. Sanningen för dom är löngnen för mig.Och sanningen för mig är löngnen för dom. Jag borde ju veta bäst själv vad som faktiskt är sant och inte sant , när de gäller mig själv. Det är så löjligt kan jag tycka, att flera ungdomar kan sitta och snacka skit om en och alla kommer med något.. & tillsammans blir allt en helt annan historia. Men jag som inte är där jag kan ju inte försvara mig alls. Och när detta gänget får massa skit på sig så är de helt plösligt jag som får lida. Jag som inte ens är där och inte ens vet något från jag får alla på hopp. Jag har tyvärt blivit en sån som får allt skit på mig utan att jag ens har hört de. Är jag en sån flicka som ska få allt på mig och ta på mig allt alla säger. Har jag inte så de räcker med  min sjukdom och adoptionen ? Men asso jag vet att man inte ska fly från problem som jag skrev innan.. men jag är bara 15 år och har det redan så jobbigt. ( Det finns säkert fler som har det jobbigare och dom tycker jag verkligen är synd om asso)  Men det jag menar är varför ska jag lida för något som jag  aldrig har hört , har jag inte tillräckligt eller ? Blir så arg..

Tillbaka till de mötet som just nu pågår några våningar över mig.. Jag förstår inte att dom kan tycka att jag är frisk , när jag inte är de. Om man är en flicka eller pojke som är lika gammal som jag , så ska man kunna sova utan svårigheter,  inte ha massa anfall och aldrig kunna sova knappt för man har så ont för man lider av stress . Dom på sjukhuset träffar mig ju bara på dagarna. Dom vet inget om hur de är på kvällen & natten.. Jag klarar helt enkelt inte med av att dom flesta bara köröver mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0