Livet på topp!

Åh, de är så mycket man ska göra och så mycket som händer, så har liksom inte tid med att blogga hur mkt jag än skulle vilja. De har verkligen hänt så galet mycket på dom här veckorna som jag inte har bloggat. Några snabba grejer..
- Varit barn ledare på ett läger i Åhus
-Träffat några barndoms vänner från dom ''gamla goa tiderna''
- Skaffat mig en Apple data.
-  & till sist men inte minst avslutat ett vackert sommarlov och börjat på Barn & Fritid Lärling.
Om jag ska vara ärlig så kändes de faktiskt lite nördigt att göra en liten lista men de är kortfattat vad jag har hittat på dom här veckorna. Nu kanske jag hoppar lite i ämnet men men .. jag har verkligen haft de helt underbart i min nya klass. I onsdags förra veckan så fick jag träffa dom andra som går bf och två st andra som ska gå som jag bf lärling och idag fick jag träffa dom andra lärlingarna som jag ska läsa grundämnena med. Snacka om rörigt att gå på 3 skolor samtidigt. Men de känns helt galet bra ändå^^. Finns liksom inga ord för hur  mycket jag trivs. Speciellt schemmat är helt awesome
-Måndagar: Jobb
-Tisdagar: Plugg 08-11
-Onsdagar: Jobb
Torsdagar: Jobb
-Fredagar: Plugg 08- 12.40
Så de gör inte så mycket att sommarlovet är slut, att få hålla på med något som man verkligen tkr är roligt och samtidigt trivs de är då livet är på topp ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0