Intrycks dag

ååh vilken dag asso , hur mycket intryck som helst i denna lilla stad.. Visste knappt att det fanns så mycket att uppleva här. Men varje sekund är verkligen ett minne i livet. Dagen började med att träffa familjen som miste ''W'' som somnade in i fredags kväll..Var verkligen riktigt känslosamt kan jag lova. Men att man orka träffas två dagar efter det är helt otroligt. Visst det föll väl en och annan tår. Jag funderade på en sak om döden och så .. varför säger man '' beklagar sorgen'' man ska väl inte beklaga den. För sorg ingår i varje människas liv. Jag tycker det låter så fel när man säger så. Bättre typ att sörja tillsammans, eller aah jag vet inte. Finns nog inget rätt eller fel. Men jag tycker bara det känns konstigt att säga att man BEKLAGAR sorgen. Men dagen började verkligen känslosamt, lite oturligt kanske att man skulle sitta och sörja just en sån här underbar påsk dag.. men självklart sörjer man hellre en som har gått bort som man kände än att ängna sig åt påsken .. eller usch vad detta låter fel asso. Det har verkligen varit mycket som har hänt så aah det får låta som det gör nu. Efter den tuffa träffen var det påskmiddag/fest hemma hos oss. Sen efter det blev det att sticka till underbara kristianopel utanför Karlskrona. Så underbart ställe. Fattar inte varför jag aldrig vill åka dit, men det kändes så rätt att åka dit efter förmiddagen. Det var verkligen mysigt där ute och få vara där ute med Emma, Viktor, Gabriel. Alla bekymmer bara flög bort, kunde verkligen leva i nuet inte tänka på något utan bara vara. Helt underbart!
Jag satt och kollade in lite på fb ikväll, läste bland annat att flera från NO LIMITS redan har åkt till sin skola.. blev så glad för deras skull samtidigt jag blev lite avensjuk, att man kan åka till sin skola några dagar innan man börjar för man trivs så bra. Jag hoppas  verkligen jag och alla andra som inte har fått uppleva den känslan att man längtar så mycket att man åker till sin skola/jobb för man trivs så bra. Helt underbart att få uppleva den känslan.. Är så galet avensjuk på er NO LIMITS att ni får uppleva det, samtidigt jag glädjs så otroligt mycket med er.
Snart är lovet slut men men ..
Lite bilder från idag

Kommentarer
Postat av: Mirre

Fin du är!

2011-04-24 @ 23:10:15
Postat av: Malin

Världens finaste asiat !

2011-04-24 @ 23:12:09
Postat av: Yonte

Söt

2011-04-24 @ 23:43:15
Postat av: sebastian

Snygg du är.

2011-04-25 @ 00:59:22
Postat av: Eric

Grymt fin asiat :)

2011-04-25 @ 12:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0