vad tkr ni?

Denna veckan som kommer ( & helgen) ska jag verkligen bara ta det lungt och ta dagarna som dom kommer. Ska absolut inte stressa ska bara samla kraft till dom knappt två månaderna jag har kvar i grundskolan.

Jag satt och tänkte på en sak som jag tänkte jag skulle fråga er om..
Hur skulle du reagera om du fick veta att din kompis bara var med dig för han/hon hade blivit tillsagd att
vara med dig?
Medan du har gått och trott att det var bara av ren kompis kärlek som visade sig vara en helt
annan person som ligger bakom det.
Jag visste inte vad jag ska säga när jag fick veta att det hade hänt mig, först blev jag ledsen men ändå så blev jag tacksam av någon konstig anledning. Jag vill lixom inte att någon ska umgås med mig som inte vill det utan jag vill helst att den personen som ska umgås med mig gör det för den ''gillar'' att vara med mig inte för någon har sagt att den ska vara med mig.Det känns ju så fel tkr jag i alla fall.
Som jag skrev i min logg på fb nu: I min värld är det alltid insidan som räknas!
Det kom verkligen rakt från hjärtat..
Visst det är ju snällt att lyda som dom flesta får lära sig när man är liten men ofta spårar ut senare i livet ;)
Men man ska ändå veta vad som är snällt att göra och inte göra.
Jag blev mest chockad av det jag fick höra.. Jag tycker det var nice så länge det varade men om det är som han/hon sa till mig så vet jag inte riktigt vart jag står med min åsikt i denna frågan..
Alla som jag pratar med och som jag väljer att umgås med  gör jag för jag själv har valt det inte för någon annans skull.

Kommentarer
Postat av: Liza

Vilken skit kompis säger jag bara!

2011-04-15 @ 22:06:11
Postat av: Julia

Håller verkligen med dig Tezz till 100% ska du veta.

Stå på dig för du är riktigt stark tjej. Ge aldrig upp



Stora kramar Julia

2011-04-16 @ 02:04:14
Postat av: Josephine

Vill du prata? Finns här för dig, det vet du! <3

2011-04-16 @ 09:43:12
URL: http://bellwaldius.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0