Störst bäst och & vackrast

Jag klarar inte att gå tillbaka efter min hemskola ..Hur svårt ska de vara att förstå att man inte kan köraöver mig. Lyssna på vad jag säger jag orkar verkligen inte det. Det är inte bara att gå tillbaka efter ungefär 1år det krävs mycket mer. Jag trodde verkligen  att de var så lätt att bara bestämma sig att gå, men det funkar verkligen inte så. Efter en lång hjärtopertion och sen gå in i väggen bara några veckor senare och sen massa depressions perioder under alla grejer. Då är de verkligen svårt att komma tillbaka till verkligheten. Säger inte att de är lätt för någon. Men jag tror man har mest jobbigt när man är i tonåren, för då har alla ungdomar sina jobbiga perioder och alla är självupptagna och vill verkligen visa sig Störst bäst och & vackrast..   En flicka som verkligen har fötterna på jorden & vet vad hon snackar om är denna flickan som har denna fina blogg www.beccanelsson.blogspot.com/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0